Velkommen til Sindal Jagtforening

Sindal Jagtforening er en forening for alle jægere ung som gammel.
Vi er en forening hvor hyggen er i højsædet.
Vi er beliggende i Vendsyssel, nærmere Sindal mellem Hjørring og Frederikshavn.
Vi tilbyder mange forskellige aktiviteter b.la: Riffelskydning, Flugtskydning, Bueskydning samt plads på vores Foreningsjagter.
Se nærmere fanen "Aktiviteter", om hvad vi kan tilbyde dig som medlem.
Vi opfordre dig til, at besøge og benytte vores riffel- og flugtskydebane, som ligger i Sindal, hvor vores Danmarks Jægerforbunds uddannede instruktører kan vejlede dig og instruktørtimer kan bestilles.

Vi ser frem til at møde dig!

sjf_logo.png

Jagttegnsundervisning

Se på Danmarks Jægerforbunds hjemmeside om hvor i kreds 1, der tilbydes undervisning

Vi håber selvfølgelig, mange jagt interesserede benytter sig af tilbuddene for undervisning i kredsen.

Information fra webmaster

Som opfordret til tidligere, efterlyser jeg hermed informationer fra overståede aktiviteter eller andet som I medlemmer syntes skal på vores hjemmeside.

En kort tekst og billeder taget fra aktiviteten/hændelsen kan sendes til undertegnede her:

webmaster

På forhånd tak.......OG husk vores hjemmeside er KUN SÅ GOD som medlemmerne gør den til.